اس ام اس
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

 
موقعی که خدا پنجره ی بهشتو باز کرد منو دید ازم پرسید امروز چه آرزویی داری؟؟ گفتم خدایا همیشه مواظب اونی که الان داره این نوشته رو میخونه باش چون برام خیلی عزیزه
 
ای تماشایی ترین مخلوق خاکی در زمین
آسمانی میشوم وقتی نگاهت میکنم
 
در مکتب ما رسم فراموشی نیست ، در مسلک ما عشق هم آغوشی نیست ،
مهر تو اگر به هستی ما افتد ، هرگز به سرش خیال خاموشی نیست
 
هیچ کس تنهائیم را حس نکرد ، برکه طوفانیم را حس نکرد ،
او که سامان غزل هایم از اوست ، بی سر و سامانیم را حس نکرد . . .
 
دو چشمت طرحی از باغ بهشته ، جدا از تو برام دنیا چه زشته ، تو آنجا بی منو من بی تو اینجا ، چه باید کرد کار سرنوشته
در جهان مثل غریبانم نمیدانم چرا؟ روزو شب سر در گریبانم نمیدانم چرا؟ هرکه را جای محبت جان فدایش میکنم ، مثل عقرب میزند نیشم نمیدانم چرا؟
 
روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد / احساس نمودم که دلم در خطر افتاد
تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت / زیبایی گل های بهار از نظر افتاد
 
هر که عاشق شد جفا بسیار می باید کشید/  بهر یک گل منت صد خار می باید کشید
من به مرگم راضیم ، اما نمی آید اجل/ بخت بد بین ، از اجل هم ناز می باید کشید.
 
عاشقی را شرط اول ناله و فریاد نیست / تا کسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست.
 
شمع می سوزد و پروانه به دورش همه شب/ من که می سوزم و پروانه ندارم چه کنم
 
میازار موری که دانه کش است که جان دارد و جانم به قربانت ولی حالا چرا عاقل کند کاری که باز آید به کنعان غم مخور کلبه احزان شود روزی ز سر سنگ عقابی به هوا خواستن توانستن است
 
با شیطان هم داستان شدم تا در برابر هیچ آدمی سر تسلیم فرود نیاورم. (دکتر شریعتی)
عزیزم  یادى بکن ازیارخسته ، غباردوریت برمن نشسته ،
دگر تیرى نزن بالى ندارم ، وجودم ازغمت درهم شکسته
 
 
ای رفیق با وفا هر شب دعایت میکنم ، گر ندارم زانتیا فرقون سوارت می کنم
 
ای عشق مددکن که به سامان برسیم ، چون مزرعه تشنه به باران برسیم ،
یا من برسم به یار ، یا یاربه من ، یا هر دو بمیریم و به پایان برسیم
 
زهر دوست از زهر عقرب بدتر است ، پس بزن عقرب که دردش کمتر است
 
اگر روزی ترکت کردند ، بدان که با تو بودن لیاقت می خواهد (چارلی چاپلین
 
اگر دختری در ثریا هم باشد ، مردانی از سرزمین پارس برای او بوق خواهند زد
 
تومرجانی تودرجانی تومرواریدغلطانی اگرقلبم صدف باشدمیان آن توپنهانی
اى دوست که فلک کرده مرا از تو جدا ، از کجا غنچه بچینم که دهد بوى تو را
 
شب عفو است و محتاج دعایم ، زعمق دل دعایی کن برایم
اگر امشب به معشوقت رسیدی ، خدا را در میان اشک دیدی
کمی هم نزد او یادی زما کن ، کمی هم جای ما او را صدا کن
بگو یارب فلانی رو سیاه است ، دو دستش خالی و غرق گناه است
 
زندگی گرمی دلهای بهم پیوسته است. تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است
زندگی دفتری از خاطرهاست … یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک … یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست ،چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد… ما همه همسفریم
 
منو ببخش که بی خبر تو خلوتت پا میزارم / مقصرش دلتنگیه ، من که گناهی ندارم
 
من نه آنم که دو صد مصرع رنگین گویم
من چو فرهاد یکی گویم و شیرین گویم . . .
 
سرخ شد آیینه از هرم نگاه من و تو / بهتر از عشق کسی نیست پناه من و تو
هنر عاشقی امروز پسند همه نیست / که محبت شده اینگونه گناه من و تو . . .
 
تو با من باش و بگذار عالمی از من جدا گردد / چو یک دم با تو بنشینم ، دل از هر غم رها گردد
 
از بار گنه شد تن مسکـیـنم پست
یارب! چه شود اگر مرا گیری دست؟
گر در عملم آنچه تورا شاید نیست!
انـدر کــرمــت آنچـه مرا باید هست
 
کاش میشد بوسه ها را قاب کرد / مثل نامه سوی هم پرتاب کرد

کاش میشد عشق را تقسیم کرد / مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد




:: بازدید از این مطلب : 784
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : امین
ت : پنج شنبه 14 بهمن 1389
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
دسته بندی محصولات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
به روزوشب امتياز دهيد